Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Life is moments...!!

Πραγματικά...η ζωή είναι απλά στιγμές. Πόσες φορές είπα "Τελικά αυτό θα πει ευτυχία!!" Το μετάνιωσα όλες τις φορές. Όντως ένιωσα ευτυχισμένη όταν με φίλησε για πρώτη φορά ο μεγαλύτερος έρωτας μου. Όντως ένιωσα ευτυχισμένη όταν άνοιξε τα ματάκια του και με κοίταξε το νεογέννητο ξαδερφάκι μου, το ίδιο και όταν κράτησε τον αντίχειρά μου στη μικρή του χουφτίτσα. Όντως ένιωσα ευτυχισμένη όταν έγινα σημαιοφόρος και όταν πέρασα με 19 και κάτι στη σχολή μου. Όλα όμως ήταν μεμονωμένες στιγμές ευτυχίας και τίποτα από αυτά δε μου εξασφάλισε μια γενικά χαρούμενη και ευτυχισμένη ζωή. 
Λένε, βασικά, πως μετά από τη βροχή έρχεται το ουράνιο τόξο. Στη ζωή, όμως, πολλές φορές συμβαίνει και το αντίθετο. Περίοδοι ευτυχίας μπορεί να ακολουθούνται από περιόδους πλήξης και δυστυχίας. Από πολλές προσωπικές εμπειρίες λοιπόν, έμαθα κάτι. Να αναγνωρίζω πως καθετί στη ζωή διαρκεί στιγμές, λιγότερες ή περισσότερες. Και όχι, δεν το βλέπω απαισιόδοξα. Ίσα ίσα που μια τέτοια διαπίστωση σε κάνει να χαίρεσαι ακόμα περισσότερο την κάθε ξεχωριστή στιγμή και να τη ζεις στο έπακρο. Να βάζεις ψυχή και να βιώνεις το κάθε συναίσθημα μέχρι τέλους. Να ρουφάς τη ζωή! Και πλέον έχω προσθέσει μία ακόμα ευχή κάθε φορά που στέλνω ευχετήριες κάρτες και μηνύματα... "Πολλές όμορφες και αξιοζήλευτες στιγμές! <3 " 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου